Svar på frågestunden

Frågor från Deb.

1. Beskriv Din Dröm Pojkvän ?

2. Kan Du Beskriva Mig Med 10 Ord ?

3. Om Du Hade Tre Önskningar Vad Skulle Du Ha Önskat Då ?

4. Kan DU Beskriva Din Dröm Bil ?

Svar till Deb:

1. Min dröm pojkvän är helt klart Justin! :)

2. Såklart att jag kan, Du är: Snäll, söt, rolig, knasig, fin, en av alla mina bästisar :D <3

3. 1. Jag skulle önska att jag hade vingar så att jag kunde flyga, (Mer ängla liknande vingar). 2. Att det föralltid var fred på jorden. 3. Att jag var rik.

4. Min dröm bil är rosa rund liten sak, med värsta lyxen och så ska den så klart vara miljövänlig.

Svar till Simone:

1. Vad skulle du vilja ha för syskon om du hade ett, kille tjej, liten, stor, emo, fjortis snyggare än du, fulare än du?

Svar till Simone:

1. Jag skulle vilja ha en lilla syster men inte för liten för då skulle hon bara iriterra mig. Hon skulle gilla natuliga saker. det skulle vara roligt om hon gillade att sjunga och dansa. Hon skulle inte vara snyggare än mig, för det skulle inte vara kul :P Hon skulle inte vara Emo eller fjortis eller så.

 

Fråga från tindra:

1. Är jag din bästis? Vill du köra temple run?

 

Svar till Tindra:

1. Självklart att du är det. Men bland andra :)

2. Hihi, ja.

 

Frågor från Cajsa:

1.Vill du ha syskon?

2. Vilken är din favoritmaträtt?

3.Vad vill du bli när du blir stor?

4. Vad är det bästa du vet?

5. Vad är det bästa du vet med Justin Bieber?

6. Favorit låt med Justin?

7. Skriiiiv exakt vad du tycker om Ulrik Munther! ;)

 

1. Ja, om du läser Simones svar kan du se.

2. Heltklart Tacos :)

3. Jag vill bli fotograf eller stylist eller florist eller frisör. Det finns många saker som jag inte vet hels säkert, men det är ju ganska långt klart.

4. Mina kompisar, mina djur, min familj, musik, Justin och foton :)

5. Hans röst och han värkar ha en bra personlighet <3

6. Pray är bra, men ändå love me. Alla helt enkelt <3

7. Asså. Du kanske tror att jag inte gillar honom bara för att jag säger något varje gång du säger något om honom. Han är bra på att sjunga och är ganska söt. Men jag gillar Justin mer.


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback