"The voice sverige"

Hej. Nu sitter jag och har precis ärtit mammas goda hemmalagade pizza. Mmm, jättegod :) Nu ska jag duscha och sen så ska jag mamma och pappa se på "The voice sverige" jag tycker att det är bra, men jag tycker ändå att det är ungefär samma sak som "True talent" men men.
I helgen så ska jag inte göra något speciellt, tror jag i alla fall. Är det någon som vet hur man ändrar facebook till rosa? Om det är någon som vet, som läser det här, snälla berätta, jag vill ha rosa facebook.
Och på tal om data och facebook så är min fina lilla mac data trasig ;( Jag har typ stött in den i en vägg så jag kan inte stoppa in USB minnen, osv. Men jag har fått en lapp av data snubben i våran skola så jag ska lämna in den på måndag så får jag den typ på fredagen eller så :)
Och en annan sak är att i dag så är det fredag den 13 men det har inte hänt mig något olykligt i alla fall. Men vi hade prov på NO:n i dag och jag vet inte hur det gick, men jag tror att jag klarade mig i alla fall.


Finaste :)


kommentarer
posted by: Cajsa<3

haha "data snubben" :P Mer än finsate <3 Kram Puss (haha random kommentar men nu vet du att jag kollar din blooogg :D)

2012-01-13 @ 22:57:57
hemsida: http://cajsabieber.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback