Hur mycket kan man älska en människa?

.

.

 

Hej! Nu sitter jag och försöker komma på hur man gör med min nya telephone som jag fick i går när jag fyllde år! Jag fick kläder och pengar också! På denna dag fick jag mycket uppvaktning och två överraskningar, varav en av dom var lite skrämmande. Pappa hade tagit ledigt bara för min skull och vi skulle åka in till stan och gå lite i butiker och så. Kameran på min telefon var jätte bra och pappa sa att jag skulle få chansen att prova om den värkligen var så bra som dom sa att den var! Vi åkte till globen shopping center och pappa skulle "bara kolla vart globen låg i förhållande till parkeringen." Jag kollade upp på globen och sa: Gud, vad läskigt det skulle vara om man åkte upp i en sån där glas glob. Pappa: Det är just därför som vi ska göra det nu! :D Jag var rädd innan men när vi var uppe på toppen så var pappa räddare! ;)
Sen hämtade vi mamma på jobbet så "tappade" vi bort oss lite i stan, och "råkade" hamna på en fin resturang! Sen när vi skulle gå till bilen så säger pappa: Jag måste gå på toa! Och då "råkade" vi hamna på kina teatern, mamma bad mig stå still och vänta. Efter någon minut så kommer hon tillbaka med tre biljetter till dirty dancing, (min favorit film). Jag: Ska vi se på den? På teater?! :D Mamma: Japp! Jag: Så pappa behövde integå på toa? Mamma: Jo, det behövde han säkert ;) Jag: Det var ett bra val av ställe! :D
Tack, världens underbaraste föräldrar, för att ni alltid gör mig så lycklig! :D <3


kommentarer
posted by: Tindra

Det låter som om du haft en ASbra födelsedag :D <3

2012-03-05 @ 14:41:59

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback