Tagga, nervös, tagga, nervös

Hej! Nu är jag hemma hos Cajsa och vi har precis kommit hem från melodifestival finalen :) Cajsa frågade mig i måndags om jag vill följa med henne, hmh, ja såklart att jag ville! Jag kom hem till Cajsa vid 2 för att vi skulle göra oss i ordning tillsammans. V sminkade oss fixade håret på varandra ocg bytte om. Efter tre timmar hemma hos Cjsa var 2 snygga tjejor påväg till globen för att se på melodifestivalen:) Det var bara jag och Cajsa så våra föreldrar var lite nervösa, för att globen var så stort och att vi inte skulle hitta och så. Jag ville ha en ballong och tänkte inte gå in förens jag hadde en. Vi behövde inte leta länge innan vi hittade ett bord med en kartong på, med ballonger i:) Vi gick in och då var klockan kvart över 7och det var lite uppträdanden innan allt började vi tog lite bilder, och innan vi visste ordet av så började det. Killarna framför oss aploderade inte och kollade konstigt på oss när vi skrek efter vissa låtar... :D
Inte så mycket folk....
...lite mer folk kan man säga! :D

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback