Mindre än en månad kvar till Jul

Hejsan hoppsan fallerallera...
Jahg vet att jag inte har skrivit på ett litret tag men det har varit mycket med skolan och kompisar osv ;)
Men idag så har jag varit i skolan och vi hade matte prov :O Men jag tror att det gick ganka okej. I morgon så ska jag åka till ögon doktorn och lite så så jag kommer ungefär vid lunch!
Just nu så händer det inget speciellt, förutom att det är 1:a advent på söndag och då så ska vi sätta upp lite stjärnor och såoch bara mysa med familjen. Sen så kommer 2:a advent och sen den tredje och då så ska vi baka julgodis och det kommer också bli mysigt! Och aå ak snöggubarna återförenas ;) Haha! Men det är också mindre än 1 månad kvar till jul! Vad önskar ni er? På mkin önskelista står en OIphone högst upp, sen så kommer tite anfdr nödvändiga/mysiga/fluffiga saker!  Mammas släckt ska nog komma hit och det kommer att bli suuuper mys! Mammas kusin med liten bebis ska sova över här så det kommer bli Awesome :D
Men nu ska jag gå och äta pepparkakor och mjölk! <3
 
Inte jul riktigt ännu, men snart! :) <3

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback