Sämst uppdatering

Hej!
Förlåt för den sämsta uppdateringen någonsin men jag har haft lite mycket med skolan och kompisar!
Men alla fall nu sitter vi som vanligt i skolan och väntar på våran "snabba" Engelska lärare. Efter ENgelskan så har vi lunch efter det no, efter det matte och sisst spanska med samma lärare som vi ska ha nu...
Men efter skolan så ska jag vara med Simone :D Vet inte riktigtt vad vi ska göra, kanske läxor eller nåt..
 
SNART KOMMER "BREAKING DAWN 2"!!! Så taggad! :D Den kommer att vara Awesome, jag har läst alla Twilight böckerna och funderar på att läsa dom igen, dom är såååå bra! Rekomenderar! :) Men i alla fall så vill jag jätte gärna se den så fort som möjligt. Åhh... Jag längtar :D
 
 
 
 
 
 
 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback