Snö!

Hej!
Nu sitter jag hemma hos Simone och typ fryser ihjäl, vi har nyss tänt en brasa, värmt två värme kuddar och druckit mint två koppar varm choklad, var! ;)
Men igår så kom det reält med snö :D Och jag vet att alla bombaderar det på facebook osv. men det är så mysigt! Men det är inte sp mysigt att bli mulad eller att få en snöboll på sig :/ Men inggen vill kasta på mig för "dom vill inte träffa mitt huvud" men det är bara bra :) Jag fick vara väsk passare på busshållplatsen när alla skulle ha snöbollskrig/mula varandra!
Men nu så ska jag vara lite social med Simone och Anton som vi pratar med på Skype :)
Ha det bäst så skriver jag mer i morgon!
PS: Har inte hunnit ta några bilder på snön, så det får bli ett bildfritt inlägg!
 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback