Glad!

Hej! 
Jag har precis ätit frukost och sitter framför datorn och försöker att försriva tiden tills min buss går kl: 11:14! Jag ska åka till Nacka Forum och shoppa lite med farmor ;) Jag tror att jag ska köpa ett par Jeans... Eller en stickad tröja.. Jag vet inte riktigt ännuy jag har beslutsångest :O Inte kul. Men men... ;) 
 
Det kom inte upp några bider på pumpan igår, det beror på att bilderna blev dåliga för att det var för mörkt och så... Men den var fin i alla fall ;) Men jag kan lägga upp en bild på det jag köper idag i alla fall! 
 
Meen... gissa vad jag ska göra på fredag? Jag ska gå på X-Factor och kolla på !D som ska vara gäst artister :D Tillsammans med Cajsa och Tindra! Det kommer att bli Awesome :D Men nu så ska jag spela lite tills min buss går! Skriver mer senare! Kram♥

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback