Helloween!

Hejsan!
Just nu så ligger jag i sängen och chattar med Cajsa och Jennifer medans jag spelar lite spel på Facebook ;) Idag så går man väl bus eller godis? Aja, i alla fall så frågade jag mamma om vi inte kunde köpa en pumpa och skära ögon och mun osv. på den och ha ljus i den. Vi har aldrig haft en pumpa så här på Helloween förut så det var kul :) Jag tog lite kort på den men det var såpass mörkt så det blev inga bra bilder, men jag ska tända den i morgon igen bara för att fota den, haha! 
 
Vi har ju en damm på våran tomt som vi har fiksar i på sommaren, (den här sommaren) så vi var tvugna att ta in dom nu när det börjar bli kallt, så mamma och pappa var och köpte ett litet akvarium att ha dom i, och efter som att vi har katt så var det ty tvunget att stå på en byro så hon inte kunde hoppa upp eller nåt. Men i alla fall så var vi på Jysk och köpte en jätte kullig liten byro som nu står i badrummet med fiskarna i. Det är inga speciella fiskar men det är en som är kol, den är typ vid med röda läppar och röda fenor ;) Aja, nu ska jag spela lite, vi hör i morgon, då kommer det bilder och lite så :D<3

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback