Kaaallt!

Hola! :D
Nu sitter jag i skolan är väntar på att min engelska lärare ska dyka upp. Vi ska typ öva på uttalet i ord idag :P Sen efter Engelska så har vi lunch konstigt nog, det är våran första lektion och vi har luch direkt efter, det är typ bara alla sjuor och småbarnen som äter så tidigt ;) Och på tal om luch så blir det Spenat soppa med mjukt bröd och ost pålägg, där har ni dagen meny :bigeyes: Sen efter luch så har vi NO och matte efter varandra och sisst så har vi Spanska och då så ska vi ha läxförhör på glosor som vi fick förra veckan, och duktig som jag är så har jag övat :cool:
 
Haha, jag är typ desperat efter att hitta en vinter jacka! Det är så sjukt kallt ute och jag har bara en fet dunjacka som är förstor. Är det någon som vet en bra hemsida med fina jackor som inte ör för dyra? Kommentera!
 
Jaja, men efter skolan så kanske jag ska vara med en kompis eller så ska jag åka hem och bara slappa? Vi får se ;) Men en sak är jag ganska säker på och det är att jag ska sätta på Justin i högtalarna när jag kommer hem :thumbup: ♥Justin♥ 
 
Men nu så ska vi ha lektion, jag uppdaterar senare! Kram ♥

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback