Onsdag 31 oktober! Halloween

Hejsan hoppsan! 
Hur mår ni idag? Själv mår jag bra och sitter framför datan och chattar med friends ;) Malin och Debbie sov här i går och det var jätte mysigt! Vi åt chips och pratade hela kvällen. Det var lite tråkigt att Simone inte var med, hon är i spanien! INte ett dugg avis! Neeej! Jag tycker att det är jätte mysigt med regn och kyla... 
 
Men men... senare idag så ska jag och pappa åka och möta upp mamma i Gustavsberg så ska vå äta där och sen efter så ska jag göra en andsiktsbehandling ;) Föresten så sa Malin och Debbie att det var Halloween idag och inte i lördags som jag sa, haha, opps mitt fel ;)  Men nu ska jag gå och göra någon nytta, typ plocka ur diskmaskinen eller bädda rent i min säng! Kul! :thumbdown: Uppdaterar mer sen ;) Kramar

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback