Sova över i morgon!<3

Hej! :) 
Just nu så sitter jag och kollar på TV efter att idag ha varit i skolan och haft trista och lång-tråkiga lektioner och efter skolan så följde Simone med mig hem och som vanligt nät vi är med varandra så kan vi inte sluta skratta ;) Haha... om ett gott skratt skulle förlänga livet så skulle vi nog leva för alltid! <3 Puss på dig ♥ 
Sen så åt jag middag och nu sitter jag mätt och belåten och kollar på TVn och myser med katten. 
I morgon så är det skola igen... men jag ska  bara gå på dom första två lektionerna för att sen så ska mamma hämta mig och vi ska åka in till sjukhuset och rönkta och se så att allt är bra efter tumören och så. Och sen efter det så ska jag åke hem till Simone och så ska jag sova där :D Det kommer att bli mysigt :) 
Jag skriver mer i morgon om hur det gick och allt! Ha det bra<3
 
Min änglalika bästa vän! Du är underbar tack för att du finns! Jag älskar dig! ♥

kommentarer
posted by: Simone

ÄLSKAR DIG MER!! :* Ska ha super kul i morgon! :* <3 <3 PUSS PÅ DIG du är det VIKTIGASTE I världen !!!

2012-10-18 @ 18:57:52
hemsida: http://wesayhighfour.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback