The Hospital

Hej!
Just nu sitter jag hemma hos Simone och vi äter Chips och tjockar oss medans vi pratar med Rickard på skype :P 
Idag var jag ju på sjukhuset och rönkade, det gick väll bra men det är lite obehagligt men det går om man bara fördöker att slappna av.Dom var tvungen att sötta en infartr så dom kunnde spruta in kontrsat vetska.
Man får välja en radio kanal och jag valde Rix Fm för jag vet att do spekar låtar som jag tycker är bra :) Man ska helst inte röra sig för då blir bilderna helt konstiga men det började klia sjukt mycket på min mage men jag var tvungen att stå ut... Det bullrar och bankar jätte mycket så man hör typ inte musiken... Men men, nör jag rönkade ryggen (vilket dom var tvugna att gör aockså) så blev det onaturligt varmt över hela ryggen, det känndes som när man sätter på rumpvärmaren i bilen, det var obehagligt. Men medans jag låg där så tänkte jag på dunket och att det var olika ytmer och började tänka på olika sånger i mitt huvud! Där har ni min dag ;) 
 
En sån! 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback