Tuff shit

I ett tidigare inlägg där jag skrev att den här sommaren inte varit bra så menade jag inte för att det har varit regnit, det är väl sommar även om det regnar eller om det är sol?!
 Det är faktiskt så att jag har haft en tumör! Cancer! Det satt i hjärnan och jag fick operera bort den ganska så fort! Men jag har legat på sjukhus nästan hela sommaren! Och inte nog med det! När jag hadee tagit bort stygnen såöppnade sig såret lite grann och de3t kom in bakterier så jag fick hjärnhinneinflamation! Då fick jag ligga inne två veckor till! 
Men det är bara att kämpa på, vad skulle jag annars göra jag kunde ju inte bara ge upp och skita i allt?! Så till alla som går igenom samma sak eller har en person som står en nära som går igenom det här! Be strong! Kämpa, ge inte upp! 
 
And thats why i need glases! 

kommentarer
posted by: Gabriella

<3

2012-09-02 @ 12:08:45
posted by: Linnea

Du är så sjukt stark! Kärlek till dig Felicia<3

2012-09-02 @ 12:39:59
hemsida: http://linneaterzi.blogg.se
posted by: Pernilla

And you look damn good in them :-)

2012-09-02 @ 13:03:27
posted by: Malin

Älskar dig Fille! Du har vart så jäkla stark, det har du! Du vet att dina nära och kära finns här!

www.wesayhighfour.blogg.se

2012-09-02 @ 13:03:46
hemsida: http://malinekroth.blogg.se
posted by: Carina

Du har kämpat så djäkla bra Fille, bästa tjejen. Kram!!

2012-09-02 @ 17:20:41
posted by: Sylvia

Hejsan igen Felicia. Jag brukar läsa din blogg och jag ger också kommentarer ibland.
Du har rätt i att allt inte är rättvist. Och det är en jobbigt tid du haft. Förra sommaren låg jag på sjukhus också i 1,5 månad. Jag åkte in för att göra en dagoperation men det slutade med att jag låg där i en säng bedövad från midjan och neråt.
Låg tre gånger på intensiven. Hela den sommaren försvann i ett töcken. Men jag hade tur ändå, precis som du. Jag kom hem igen. Allt är inte bra men det går ändå. Livet rullar vidare.
Jag hoppas att du har det bättre nu och att allt rullar på för dig som det gör för mig.
Kramiz
Sylvia

2012-09-02 @ 17:27:07
posted by: Simone

Du är så fin, stark och glad! Efter allt som har hänt, du är så stark! Älskar dig Fille! Jag finns här och det finns så många som ställer upp på dig! Du är världens bästa person och alla skulle göra allt för att du ska må bra och känna dig trygg! Ingen kommer någonsin att reta dig för någonting!! För då får de med mig att göra och det kommer göra jävligt ont! ;) <3 Älskar dig, Puzz o Kramizar! <3

2012-09-04 @ 18:45:27
hemsida: http://wesayhighfour.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback