11 februari 2013

Hejsan alla fina :)
Idag har jag varit i skolan som vanlig och haf vanliga tråkiga lektione, så det är ingenting kul eller speciellt som jag har att skriva om idag :)
 
Men jag har inte skrivit på ett tag vilket betyder att det har hänt en masa saker, jag har börjat på cheerleading och gått några träningar, det är jätte kul. Jag och Cajsa, har bokat in lite datum i sommar som ska hitta på roliga saker, bland annat så ska vi gå och se Ulrik på grönalund den 26 maj! Det kommer att bli kul :D Men det största som har hänt medans jag inte har skrivit är att vi har bokat in en ny Thailand resa :) Jag, mamma, mammas kusin, hennes barn och en värninna till henne ska åka med! Det kommer att bli Awesome! Vi ska åka den 1 Mars och jag fyller år den 2 vilket betyder att jag kommer ligga och slappa och sola på min födelsedag vilket känns jätte kul! :)
 
Nu ska jag faktiskt försöka att skriva lite då och då på bloggen, lixom hålla de lite uppdaterad, jag ska också ändra desigt ;) Men nu så ska jag lyssna på musik och plugga lite, skriver snart igen :) Puss
 
 
Liten bild från när hemma hos Malin när vi åt middag där ;) <3
 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback