Bara 14 dagar kvar

Just nu sitter jag i soffan och kolla på TV och skriver med Cajsa som jag kanse ska träffa i morgon :)
 
Jag kollar också på bilder på hotellet aom vi ska bo på och planet som vi ska flyga med! Och nu så är det bara två veckor kvar, iihhh längtar så sjukt mycket! Det kommer at bli jätte kul :) Jag har redan tänkt ut lite kläder som jag ska ha med mig! Och efter som att jag fyller år snart och jag kommer ju fylla år i Thailand :D  Thailand är en stor del av min födelsedags present men jag önska mig också et par Urbaneras, helst ett par ljusrosa, men dom finns typ inte någonstanns, så dt får nog bli ett par lila, men jag vet inte om jag ska önska mig dom elle köpa dom sälv när jag har pengar. Men vi får se :)
 
Men nu ska jag gå och göra lunch, skriver kansk senare!
 
Här är lite bilder på hotellet som vi ska bo på! :)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback