Sleep over med Bestiie

Hejsan :) I´m sorry, jag vet att jag inte har skrivit på gannska länge men Y.O.L.O lixom, haha nää, men jag har inte haft tid osv. 
 
Men just nu så sitter jag hemma hos Simone och väntar på att hon ska duscha klart ;) Jag har nyss kollat på hennes handbolls match, dom förlorad tyvärr med 14-15, surt, men det kommer flera matcher :) Så idag så ska vi bara mysa hemma hos Simone kanske göra lite på hemkunskapsläxan som vi fick igår O_o
 
I onsdags så var hag på min första cheer träning! Det var jätte kul!! Men jag har fortfarande träningsvärk i magen efter att vi gjort typ 100 situps :S Haha, men det var typ den roligaste sport/aktivitet aom jag har testat :D Vi är än så länge bara ett tränings lag, men det finns en täling som alla lag får vara med i, den är typ i mars oh jag tror att vi ska vara med i den, så det är bara att öva på programmet osv :D
 
Men nu kom Simone så jag ska vara lite social :) Ha det bra :D<3 
 
Så hä ser våra rosetter ut :D 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback